Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν πλήρως και η Meta ανακοίνωσε επίσημα τις τιμές συνδρομής για τη χρήση των Facebook και Instagram στην Ευρώπη.
Αυτά τα πακέτα θα είναι διαθέσιμα από το Νοέμβριο και θα σου επιτρέπουν να απολαμβάνεις τα κοινωνικά δίκτυα χωρίς διαφημίσεις. Αυτή η κίνηση της Meta αποτελεί μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους χρήστες και να προσφέρει επιπλέον επιλογές στην εμπειρία των χρηστών της πλατφόρμας. Τα συνδρομητικά πακέτα θα παρέχουν επίσης επιπλέον λειτουργίες και προνόμια, που θα είναι διαθέσιμα μόνο για τους συνδρομητές.
Η meta εξηγεί ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα είτε να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα Facebook και Instagram δωρεάν.
Τα συνδρομητικά πακέτα της Meta θα προσφέρουν επιπλέον λειτουργίες και προνόμια μόνο για τους συνδρομητές. Οι χρήστες θα μπορούν είτε να βλέπουν προσωποποιημένες διαφημίσεις εάν χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες δωρεάν, είτε να γίνουν συνδρομητές για να τις αποφύγουν πλήρως.
Τέλος, η Meta διαβεβαιώνει τους συνδρομητές ότι οι προσωπικές τους πληροφορίες δεν θα χρησιμοποιηθούν για την τροφοδοσία των διαφημίσεων.
Τιμές Συνδρομής Facebook – Instagram
Για όσους επιλέξουν να γίνουν συνδρομητές, οι τιμές συνδρομής για Facebook και Instagram ορίστηκαν στα €9.99/μήνα για την έκδοση των Facebook και Instagram στο web, και στα €12.99/μήνα για πρόσβαση από συσκευές Android και iOS.
Η διαφορά στη τιμή οφείλεται στην προμήθεια που κρατούν οι Google και Apple από τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στα καταστήματα εφαρμογών Google Play και App Store αντίστοιχα.
Να σημειωθεί ότι μέχρι και την 1η Μαρτίου 2024 η συνδρομή θα καλύπτει όλους τους λογαριασμούς που διατηρεί ο χρήστης στο ίδιο Accounts Center, αλλά από εκείνη την ημερομηνία και έπειτα θα πρέπει να πληρώνεις επιπλέον €6/μήνα (web) ή €8/μήνα (Android, iOS) για κάθε έξτρα λογαριασμό σου!
Τι αναφέρει η meta για τις Τιμές Συνδρομής
Πιστεύουμε σε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το οποίο δίνει στους ανθρώπους πρόσβαση σε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Επιτρέπει επίσης στις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να δημιουργήσουν νέες αγορές, προωθώντας την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής οικονομίας. Και όπως και άλλες εταιρείες, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ακόμη και με τη νέα μας συνδρομητική προσφορά στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Σεβόμαστε όμως το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να τους τηρούμε.
Ανακοινώσαμε τον Αύγουστο την πρόθεσή μας να μεταφέρουμε τους ανθρώπους στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία στη νομική βάση του GDPR “Συγκατάθεση” για τον σκοπό της επεξεργασίας δεδομένων που συλλέγονται στις δικές μας πλατφόρμες για διαφημιστικούς σκοπούς. Πραγματοποιήσαμε αυτή την αλλαγή για να αντιμετωπίσουμε μια σειρά από εξελισσόμενες και αναδυόμενες κανονιστικές απαιτήσεις στην περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο η επικεφαλής ρυθμιστική αρχή μας για την προστασία των δεδομένων στην ΕΕ, η Ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων, ερμηνεύει τον GDPR μετά από μια πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) και αναμένοντας την έναρξη ισχύος του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA).
Η δυνατότητα αγοράς συνδρομής χωρίς διαφημίσεις εξισορροπεί τις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών, δίνοντας ταυτόχρονα στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής και επιτρέποντας στη Meta να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους χρήστες στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Στην απόφασή του, το ΔΕΕ αναγνώρισε ρητά ότι ένα συνδρομητικό μοντέλο, όπως αυτό που ανακοινώνουμε, αποτελεί έγκυρη μορφή συγκατάθεσης για μια υπηρεσία που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις.
meta – τιμές συνδρομής
Προσοχή! Μεγάλη απάτη στο facebook
Διαβάσετε περισσότερα στο blog μας